rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilość ogłoszeń: 13 533   |   Dodanych dzisiaj: 1 423

Lubelska, 3 pokoje, duży balkon, wi ...

Lubelska, 3 pokoje, duży balkon, wi ...
Sprzedam przytulne z dużym balkonem mieszkanie o powierzchni 52,3 m2 na 1 piętrze bloku z windą z 2016 roku, z widokiem na tereny zielone, przy ulicy Lubelskiej 71 na os. Staromieś ...

Mitsubishi Space Sta ...

CENA:
29700


Zobacz

Opony Barum Bravuris ...

CENA:
300


Zobacz
Praca > Zatrudnię [ 563 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
Fundacja Heros, zajmująca się aktywizacją zawodową osób z niepełnosprawnościami, prowadzi rekrutację na szkolenie "Obsługa pakietu MS Office", w ramach projektu współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Szkolenie jest stacjonarne, realizowane w Rzeszowie i obejmuje 112 godzin. W ramach szkolenia uczestnik zdobędzie wiedzę z zakresu: - tworzenia i formatowania dokumentów tekstowych, - tworzenia arkuszy kalkulacyjnych, wprowadzania danych, korzystania z formuł i funkcji, - tworzenia prezentacji, - zarządzanie pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami oraz zadaniami. - tworzenia baz danych, wprowadzania danych oraz generowania raportów. Uczestnik szkolenia otrzymuje: - Stypendium szkoleniowe 17 zł brutto/godzinę szkolenia, - Zwrot kosztów dojazdów na szkolenie, - Materiały szkoleniowe, - Catering w trakcie szkolenia, - Zaświadczenie dokumentujące ukończenie szkolenia. Po szkoleniu przewidziany jest staż zawodowy z wypłacanym stypendium 2556 zł brutto/miesiąc. Aby wziąć udział w szkoleniu zawodowym należy spełnić wszystkie poniższe warunki: - Posiadać aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, - Zamieszkiwać teren woj. podkarpackiego, - Pozostawać bez zatrudnienia; - Być w wieku aktywności zawodowej (Kobiety do 59 r.ż; Mężczyźni do 64 r.ż) Osoby zainteresowane wzięciem udziału w szkoleniu proszone są o przesłanie CV przez portal lub kontakt telefoniczny. Liczba miejsc jest ograniczona!

Dodane : 2025-05-07 08:12 + czytaj więcej

Potrzebni pomocnicy budowlani,praca 10h dziennie, teren Rzeszowa i okolic,wszystkich informacji udziele telefonicznie,dla osob bez problemów z alko i kreatywnych praca na stałe.

Dodane : 2025-05-07 07:12 + czytaj więcej

Firma E&J s.c dystrybutor kosmetyków kolorowych GOLDEN ROSE i lakierów hybrydowych SEMILAC Jeżeli chcesz pracować w firmie stawiającej przede wszystkim na jakość obsługi i produktu z bogatym doświadczeniem wyślij swoją aplikację na stanowisko: DORADCA KLIENTA -SPRZEDAWCA Miejsce Sklep GOLDEN & BEAUTY Rzeszów ul. Rejtana 69, C.H Leclerc Od kandydata oczekujemy: • wykształcenia minimum średniego • umiejętności: znajomość obsługi kas fiskalnych ,terminali • samodzielności, rzetelności i zaangażowania w pracę • kreatywności i dynamiki w działaniu • optymistycznego nastawienia do ludzi, życia i pracy • dyspozycyjności • mile widziane wykształcenie kosmetyczne ,kursy wizażu lub stylizacji paznokci. *doświadczenie zawodowe min 1 rok. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: • Sprzedaż , profesjonalną doradę, dbanie o klientów • Obsługę Klienta zgodnie ze standardami firmy • Promowanie produktów • Odbiór, uzupełnianie i ekspozycję towarów W zamian oferujemy: • Pełne szkolenie i szkolenia okresowe • Atrakcyjne wynagrodzenie powiązane z wynikami sprzedaży • premię za realizację planów sprzedażowych • Przyjazną atmosferę pracy Osoby zainteresowane podjęciem pracy prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: [użyj formularza kontaktowego] w tytule proszę wpisać: LECLERC, doradca klienta Strona internetowa: www.ejcentrum.pl

Dodane : 2025-05-06 16:19 + czytaj więcej

Firma „EJ Centrum” s.c. dystrybutor kosmetyków kolorowych GOLDEN ROSE Poszukujemy kreatywnej osoby do pracy na stanowisku: DORADCA KLIENTA -SPRZEDAWCA Miejsce pracy: Stoisko GOLDEN ROSE AL. Piłsudskiego 44 Od kandydata oczekujemy: • wykształcenia minimum średniego • umiejętności: znajomość obsługi kas fiskalnych, terminali • samodzielności, rzetelności i zaangażowania w pracę • kreatywności i dynamiki w działaniu • optymistycznego nastawienia do ludzi, życia i pracy • dyspozycyjności, szczególnie w soboty. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: • sprzedaż, profesjonalną doradę, dbanie o klientów • obsługę klienta zgodnie ze standardami firmy • promowanie produktów • odbiór, uzupełnianie i ekspozycję towarów W zamian oferujemy: • pełne szkolenie wstępne oraz szkolenia okresowe • atrakcyjne wynagrodzenie powiązane z wynikami sprzedaży • przyjazną atmosferę pracy Osoby zainteresowane podjęciem pracy prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: [użyj formularza kontaktowego] w tytule proszę wpisać: doradca Galeria Rzeszów Strona internetowa: www.ejcentrum.pl

Dodane : 2025-05-06 16:19 + czytaj więcej

Zatrudnimy kierowcę kat. C do pracy w obrębie powiatu rzeszowskiego. Zapewniamy atrakcyjne warunki pracy oraz pracę w doświadczonym zespole. Wymagane prawo jazdy kat. C, doświadczenie mile widziane. Zainteresowane osoby prosimy o kontakt pod nr telefonu +48790808792 lub przesłanie CV na mail: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-05-06 15:43 + czytaj więcej

Specjalista ds. sprzedaży energii elektrycznej i gazu Miejsce pracy: praca zdalna + wizyty u klientów na terenie woj. podkarpackiego Forma współpracy: B2B Zakres obowiązków: - Aktywne pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż energii elektrycznej i gazu ziemnego - Negocjowanie warunków umów oraz ich finalizacja - Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami - Monitorowanie rynku energetycznego i aktualnych trendów w branży - Tworzenie strategii sprzedażowych - Reagowanie na zgłoszenia i reklamacje klientów - Budowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród Klientów Nasze wymagania: - Prawo jazdy kat. B. - Wysoka kultura osobista, komunikatywność - Umiejętność prowadzenia rozmów z właścicielami firm lub osobami decyzyjnymi po stronie klienta - Samodzielność w organizacji pracy, systematyczność - Umiejętności korzystania z narzędzi online - Mile widziane doświadczenia w sprzedaży B2B - Dodatkowym atutem będzie znajomość rynku energii elektrycznej i gazu oraz umiejętność zidentyfikowania potrzeb klienta w obszarze tych usług Zależy nam na współpracy z osobą, która rozumie sprzedaż doradczą i potrafi samodzielnie prowadzić klienta przez cały proces od pierwszego kontaktu po podpisanie umowy. Oferujemy: - Szkolenie branżowe - Wsparcie doświadczonych handlowców - Dowolność w wyborze metod dotarcia do klientów - Nienormowany czas pracy, to ty decydujesz ile czasu poświęcasz na swoją pracę - Możliwość samodzielnego planowania działań - Przejrzysty system wynagrodzeń prowizy

Dodane : 2025-05-06 15:14 + czytaj więcej

Operator - programista CNC Twój zakres obowiązków: - Obsługa obrabiarek CNC - Kontrola pracy maszyn oraz ich bieżących parametrów - Optymalizacja programów CNC pod kątem efektywności - Praca z rysunkiem technicznym - Kontrola jakości i pomiary produkowanych komponentów - Dobór narzędzi oraz przezbrajanie maszyn - Dbanie o sprawność oraz stan techniczny maszyn, narzędzi i przyrządów pomiarowych Nasze wymagania: - Wykształcenie wyższe lub średnie techniczne (kurs operatora CNC mile widziany) - Doświadczenie w ustawianiu/programowaniu maszyn CNC (Biesse Rover A) - Znajomość programów bSolid - Umiejętność czytania rysunków technicznych - Znajomość narzędzi, technologii obróbki CNC oraz procesów produkcyjnych - Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych - Gotowość do pracy w systemie zmianowym Oferujemy: - Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - System premiowy - Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji - Praca w nowoczesnym zakładzie produkcyjnym - Grupowe ubezpieczenie na życie - Program emerytalny PPK - Parking dla pracowników - Zniżki na firmowe produkty Jeśli jesteś osobą odpowiedzialną, zorientowaną na jakość pracy i chcesz dołączyć do naszego zespołu, prześlij swoje CV na adres: [użyj formularza kontaktowego] lub skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 663 086 108 lub osobiście pod adresem 38-120 Czudec, ul. Rzeszowska 37 b. Osoby zainteresowane prosimy o kontakt w godzinach 09:00 do 15:00. Czekamy na Twoje zgłoszenie!

Dodane : 2025-05-06 15:11 + czytaj więcej

Biuro projektowo-wynalazcze Wynalazca.TV poszukuje nowego członka zespołu pracownika ds. magazynu i wsparcia biura, który pomoże nam rozwijać sprzedaż internetową (e-commerce) i budować silne marki produktowe. Na bieżącym etapie rozwoju planujemy zatrudnienie na 1/2 etatu (w przyszłości możliwy pełny etat). Zajmujemy się własnością intelektualną i wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań na rynek. Szukamy osoby, która wesprze nas w rozwoju. Jeżeli szukasz pracy stacjonarnej na 1/2 etatu w przyjaznej atmosferze i lubisz różnorodne zadania ta oferta jest dla Ciebie! Uwaga: współpraca wyłącznie możliwa w oparciu o umowę zlecenie, umowę o dzieło lub kontrakt B2B - w trybie stacjonarnym Czym będziesz się zajmować? -Pakowanie paczek do klientów i dbanie o ich estetykę -Przygotowanie instrukcji do paczek: drukowanie, składanie i pakowanie do produktów -Pilnowanie stanów magazynowych i zgłaszanie braków - Składanie produktów z gotowych elementów (w tym prace manualne np. klejenie) -Pomoc w utrzymaniu porządku i czystości w magazynie oraz biurze - Wdrażanie pomysłów usprawniających / automatyzujących pracę - Po zakończeniu ww. prac w ciągu dnia: -- Pomoc w fakturowaniu (po przeszkoleniu w systemie księgowym) -- Obsługa zwrotów i reklamacji -- Wsparcie w bieżących zadaniach innych działów, takich jak poszukiwanie partnerów do współpracy (np. influencerów do promocji produktów w ramach prac działu marketingu) Wymagania: - Sumienność i dokładność w wykonywaniu obowiązków - Dobra organ

Dodane : 2025-05-06 13:37 + czytaj więcej

Biuro projektowo-wynalazcze Wynalazca.TV poszukuje nowego członka zespołu asystenta osobistego / Junior Automation Developer, który pomoże nam rozwijać firmę poprzez wdrożenie systemów IT, automatyzacje i wdrożenie procesów w stosowanym przez nas systemie do zarządzania projektami i firmą. Zajmujemy się własnością intelektualną i wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań na rynek. Uwaga: współpraca wyłącznie możliwa w oparciu o umowę zlecenie, umowę o dzieło lub kontrakt B2B - w trybie stacjonarnym (możemy rozważyć osoby bez doświadczenia w ramach stażu/praktyk - w przypadku pozytywnego przejścia rekrutacji o mniejszym poziomie skomplikowania). Możliwe zatrudnienie na niepełny etat! Czym będziesz się zajmować? - Pomoc w realizacji zadań członkom zespołu - Wprowadzanie i wdrażanie nowych systemów IT oraz automatyzacji - Budowanie i rozwijanie asystentów AI - Rozwój procedur i optymalizacja procesów w naszym CRM (Bitrix24) - Wprowadzanie i aktualizowanie projektów w naszym CRM - Dbanie o porządek w dokumentacji i strukturze folderów - Samodzielne wyszukiwanie i wdrażanie pomysłów na automatyzację Wymagania: - Zainteresowanie programowaniem i automatyzacją procesów - Skonfigurowanie co najmniej 1 agenta AI - Chęć rozwijania się w kierunku automatyzacji pracy z użyciem AI i systemów CRM - Umiejętność samodzielnego wyszukiwania rozwiązań i kreatywnego podejścia do usprawnień - Dobra organizacja pracy własnej i zaangażowanie w powierzone zadania - Gotowość do pracy stacjonarnej

Dodane : 2025-05-06 13:37 + czytaj więcej

Biuro projektowo-wynalazcze Wynalazca.TV poszukuje nowego członka zespołu specjalisty ds. content marketingu do treści pisanych, SEO oraz analityki, który pomoże nam rozwijać sprzedaż internetową (e-commerce) i budować silne marki osobiste oraz produktowe. Zajmujemy się własnością intelektualną i wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań na rynek. Szukamy osoby, która wesprze nas zarówno technicznie, jak i merytorycznie w rozwoju marki właściciela firmy oraz naszych produktów. Uwaga: współpraca wyłącznie możliwa w oparciu o umowę zlecenie, umowę o dzieło lub kontrakt B2B - w trybie stacjonarnym (możemy rozważyć osoby bez doświadczenia w ramach stażu/praktyk - w przypadku pozytywnego przejścia rekrutacji o mniejszym poziomie skomplikowania). Czym będziesz się zajmować? - Współpraca przy tworzeniu i realizacji strategii content marketingowej. - Tworzenie i publikacja treści pod SEO na stronach internetowych, social mediach (YouTube, facebook, instagram, tik-tok, linkedin) oraz na platformach e-commerce (allegro) - z wykorzystaniem narzędzi AI - Optymalizacja i zarządzanie treściami - Analiza skuteczności działań contentowych (np. w Google Analytics lub podobnym narzędziu) - Wyciąganie wniosków z ww. analiz i wdrażanie usprawnień - Wsparcie działań sprzedażowych: tworzenie i optymalizacja opisów sprzedażowych (w tym na Allegro) - Pomoc w działaniach e-commerce, zwłaszcza na platformach sprzedażowych (optymalizacja opisów pod SEO) Wymagania: - Minimum 1 rok doświadczenia na podobn

Dodane : 2025-05-06 13:37 + czytaj więcej

Prężnie rozwijająca się firma odzieżowa poszukuje magazyniera Preferowani studenci Stawka 30,50 netto za godzinę Umowa zlecenie Praca na cały etat od poniedziałku do piątku Preferowani studenci. Obowiązki rozpakowywanie bieżących dostaw do firmy przenoszenie towaru do magazynu nadającego paczki układanie towaru w magazynie według standardów firmy bieżące wyrzucanie śmieci/kartonów z dostaw pakowanie paczek klientów według ich zamówień nadawanie paczek utrzymanie ładu i porządku na magazynie

Dodane : 2025-05-06 13:36 + czytaj więcej

cena: 6500 zł
Zatrudnię Księgową do firmy P.W. "GAMS" w Kamieniu do prowadzenia pełnej księgowości JDG. Zakres obowiązków: -wprowadzanie, uzgadnianie, księgowanie sprzedaży -prowadzenie rozrachunków -uzgadnianie sald z kontrahentami -wprowadzanie do rejestru vat i księgowanie faktur zakupowych -rozliczanie i księgowanie wyciągów bankowych -sprawdzanie, wprowadzanie, rozliczanie raportów kasowych -przygotowywanie i wysyłanie deklaracji VAT, deklaracji VAT-EU -obsługa poczty e-mail -pisanie umów handlowych/pism -wykonywanie bieżących zadań -praca na programie Comarch Optima Wymagana znajomość przepisów podatkowych i bilansowych, znajomość programu Comarch Optima. Doświadczenie min 2 lata. Kontakt i praca w godz. 8-16

Dodane : 2025-05-06 11:47 + czytaj więcej

Małopolskie Centrum Biotechniki Sp.z o.o z/s w Krasnem Szukamy osoby do pracy przy buhajach rozpłodowych! Jeśli masz doświadczenie w pracy rolnictwie czy hodowli to ta oferta jest dla Ciebie. Zakres obowiązków: Zadawanie paszy ( siano, sianokiszonka ) ,obrządek poranny i popołudniowy,usuwanie obornika, podścielanie ściółki, prace porządkowe na obiekcie Wymagania: Umiejętność obsługi ciągnika z przyczepą oraz ładowarki teleskopowej Warunki: Praca w soboty i niedziele Godziny pracy: 6:00 - 14:00 Forma zatrudnienia: umowa zlecenie, stawka godzinowa 30,50 zł/h brutto Jeśli jesteś osobą odpowiedzialną i masz chęć do pracy, zgłoś się do nas! Więcej informacji i kontakt: tel. 697 913 224, email: [użyj formularza kontaktowego] , email: [użyj formularza kontaktowego] Nie czekaj,dołącz do naszego zespołu już dziś! Informacje Prawne informacja oraz klauzula informacyjna Rodo dla kandydata do pracy : patrz www.mcb.com.pl - zakładka Rodo. Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie przez Małopolskie Centrum Biotechniki Sp. z o.o. z/s w Krasnem dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko, zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2018r. poz. 1000 ) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem dany

Dodane : 2025-05-06 11:47 + czytaj więcej

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "GAMS" Stanisław Gancarz poszukuje osoby na STAŻ z Urzędu Pracy na stanowisko sprzedawca - kasjer na całodobową stację paliw. Oczekujemy od kandydata: - dyspozycyjności, - wysokiej kultury osobistej - książeczka sanitarno-epidemiologiczna Oferujemy: - pracę w pełnym wymiarze czasu pracy - przeszkolenie na stanowisko Miejsce pracy: 36-053 KAMIEŃ 246 CIRCLE K status osoby bezrobotnej osoba do kontaktu: Ewelina Sroka

Dodane : 2025-05-06 11:02 + czytaj więcej

Stanowisko: Salowa / Sprzątająca Miejsce pracy: Szpital na terenie Rzeszowa Zakres zadań: - Kompleksowe utrzymanie czystości i prawidłowego stanu sanitarnego w oddziałach szpitalnych - Czynności pomocnicze przy pacjencie w asyście personelu medycznego Wymagania: - Książeczka sanitarno- epidemiologiczna - Dokładność, sumienność, cierpliwość - Umiejętność pracy zespołowej Oferujemy: • umowa o pracę na pełny etat • wynagrodzenie 4666 Brutto • szkolenia • środki ochrony osobistej • przyjazną atmosferę pracy w dynamicznie rozwijającej się organizacji • możliwość współpracy z doświadczonym zespołem Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: [użyj formularza kontaktowego] lub kontakt telefoniczny 571 330 151 Prosimy o zapoznanie się z załączoną klauzulą informacyjną i klauzulą zgody. RODO Klauzula obowiązku informacyjnego 1. Administratorem podanych przez Państwa danych osobowych jest Optima Care Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Marsa 56A. 2. Wszelkie pytania związane z przetwarzaniem przez nas Państwa danych można kierować do naszego inspektora ochrony danych osobowych p. Eweliny Lis. 3. Podane przez Państwa dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. 4. Optima Care Sp. z o.o. będzie przetwarzać Państwa dane osobowe do momentu odwołania przez Państwa zgody. 5. Podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 23 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29.08.1997r. – o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016r.,

Dodane : 2025-05-06 10:06 + czytaj więcej

Strona 26 z 38
zamknij
Zamknij